29 mars 2009 -

Jag kan ju knappast påstå att jag mår speciellt bra. Men jag har bara mig själv att skylla, aldrig mer utgång innan jobb! Det har ni (nästan) mitt ord på. ;)

Helgen har varit skön, men alldeles för kort och den har bestått av alldeles för lite sömn.
I fredags blev det en sväng på stan med Erica och Maria. Det blev lite snabbshopping, solning sen handling på hemköp. Vi begav oss sedan till lägenheten där vi beställde mat och kollade på Let's Dance. Fyfan vad jag blev arg när magnusjävel vann!

På lördagen var det bara att kliva upp för att jobba. Jag gick sedan upp till lägenheten och maria stack till jobb nr 2. Vid 4 gick jag ner på stan och mötte upp Malin och Maria för att inhandla presse till Linn. Vi åkte sedan upp till Malin där vi fixade oss, käkade och förfestade. Även kryckan kom(Sandra). Vid tog en taxi till stan vid halv 10 och kvällen var trevlig och slutade ganska tidigt. Men sen var det mängder av strul inatt så det blev inte många timmars sömn.
Därför har jag nu sovit från klockan 1 till halv 6! Så nu är tröttheten borta, bara huvudvärken kvar....

GRATTIS LINNIE ÅTERIGEN PÅ 18 ÅRS DAGEN!


Några bilder från gårdagen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0