26 mars 2009 - JB

Sitter som vanligt på älskade JB!
Orkade inte blogga igår, och jag hade ändå inte så mycket intressant att berätta. Förutom att jag hade världens ångest/tvångstanke hela eftermiddagen. Jag hade världens sjukaste magkänsla som visste att någonting jävligt fel skulle hända eller hänt. Jag fick världens panik och ringde runt och hörde så att allt var lugnt med alla! Helt seriös så var det en av dom värsta grejerna jag har upplevt! Haha!

Imorse vaknade jag och var dödstrött som vanligt, kollade på Prison Break x antal timmar inatt.
Åkte med mamma till matfors för att checka tån innan jag begav mig till skolan. Det blev ett studiebesök på Arbetsförmedligen och nu på eftermiddagen håller på vi på med jobbsökandet.

Efter skolan blir det en buss till matfors, det är dags för den sista innebandyträningen. SORG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0