26 mars 2009 - It's the risk that I'm takin'

Snacka om att låtar sätter sig på hjärnan! Just nu är det bajs Beyonce med bajslåten Halos om yrar runt i skallen på mig.
Sista träningen med småflickorna blev bra, vi körde 5 kamp, alltså olika innebandyaktiviteter. Sen fick dom godisklubbor på slutet och jag och Sandra fick teckningar som vanligt. Jag vet seriöst inte hur många jag har nu, men dom är i alla fall jätte fina och man blir lika glad varje gång man får en!
På torsdag väntar drakborgen, eftersom inte Sandra kan leka så ska jag leka med 25 barn. Det ser jag fram emot!

Nu har jag precis badat, ska ta mig nått att käka och sen ska jag packa inför helgen. Jag och MN flyttar in i Saras lägenhet imorgon!

Måste skynda mig så jag får nörda så många avsnitt PB som möjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0