2 Mars 2009 - Äntligen operation!

Det är pinsamt att jag bloggade senast i fredagsnatt. Det är inte så mycket roligt som har hänt, eller jo. Väldigt mycket skoj.

I lördags ville jag och maria dö, vi var trötta efter knappt en timmes sömn. Vi bet ihop och körde ett race innan vi åkte hem och total slocknade i soffan. Vi sov, sen vaknade vi, sen sov vi lite till, sen vaknade vi igen och sluterligen så sov vi igen. Tills det att jag vaknade och gick och duschade. Vid 9 tiden kom Kim och hämtade mig, vi åkte ner till mig och han envisades med att kolla på Beck, endast för att jag sett just den filmen 23214234 gånger. Tönt. Vid 12 åkte han hem till Hudik igen och jag åkte till MN. Somnade efter en timme men var såklart lika trött ändå när jag vaknade.

Men jobbhelgen är iallafall avklarad. Skönt!

Idag har jag varit på sjukhuset för inskrivning. Träffade 32432 olika sköterskor och doktorer, för att ta bort halsmandlarna?!?!?
Det roliga är att jag trodde ungefär att jag skulle få komma dit, sen plockar dom bort dom, sen är allt frid och fröjd. Men icket!
Jag ska tydligen bli nersövd, dropp, elektrodgrejer på brösten, näringsgrejer, förflyttas på olika avdelningar, sova över en natt. Jag har till och med besökstid! FÖR ATT TA BORT HALSMANDLARNA?!?!?!

Jaja, jag fick tydligen inte gnälla mer över det där.
Besökstiden är iaf mellan 14.00 och 19.00. Vi får se vilka som dyker upp!

Kameran är med så mamma ska dokumentera!

Hörs på onsdag eller torsdag!

Kommentarer
Postat av: erica

tänker på dig gumman. Kommer och hälsar på dig snart <3

2009-03-03 @ 14:04:00
URL: http://ericasorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0