19 mars 2009

Dagen har faktiskt gått jävligt fort. Det kan bero på att jag som vanligt är trött och tar sovmorgon.... Denna dag kom jag till skolan vid halv 11. Liten kortis lektion innan det blev lunchdags. Äcklig mat på JB = French hotdog på stan! Vi köpte även en "Krya på dig" presse till Sandra. ( Kände att jag var tvungen att skriva det så ni vet hur generösa jag och Maria är)

Sedan blev det innebandyträning där Amanda fick agera extratränare.
Jag fick 2 tjejer att börja grina p.g.a av att jag valde fel lag. Bra Anna. Men det låter faktiskt värre än vad det är. Jag lovar!
Besökte även min älskade vän Sandra. Hon såg gullig ut, hon lät roligt, hon rörde sig roligt. Jag gillar henne ändå!

Har också fått livstecken från världens bästa Lidköpingsbo! V.15<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0