18 mars 2009 - tröttjävel

Idag vaknade jag vid halv 11. Åt frukost i lugn och ro och gjorde mig i ordning. Sedan begav jag mig mot Sundsvalls fina stad där jag mötte upp MN. Vi är egentligen lediga idag men vi skulle på skolan för att presentera vårat UF för John Bauers VD.

Först blev det en sväng på stan, då det plötsligt kom fram en vilt främmande kille. Han upprepade ursäkta 4 gånger innan jag fattade att det var mig han pratade med (trög som jag är ibland). Han berättade att han jobbade för någon tidining och sa att jag hade fina kläder och sen frågade han om jag ville vara med i tidningen. Jag fattade ingenting. Men jag berättade vart mina kläder var ifrån och sånt, sen tog han en fin, fin bild och tackade så mycket för sig. Kände mig lite som en coolgirl då.

Har spenderat eftermiddag hos Maria med henne och Carro. Vi har gjort absolut ingenting. Roliga som vi är.
Nu är det snart sov dags för min del.
Imorgon är det projektjobb hela långa dagen tydligen.

EN EXTRA TANKE VILL JAG ÄGNA ÅT MIN ÄLSKADE SANDRA SOM ÄR I UPPSALA OCH OPERERAR SIG! PUSS PÅ DIG<3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0