18 mars 2009 - händelserik dag

Idag gott folk, har det blivit 2 stora moments i mitt liv.
1. Jag har upptäckt att jag är oerhört kreativ!
2. Jag har skaffat Facebook!

Att jag är kreativ är en nyhet för dom flesta. Anledningen till detta är för att jag har knåpat ihop 2 armband idag. Ett pärlarmband och ett från MAJN-design med lite special design. Dessutom har jag tagit beslutet om att sy en klänning. Hur det kommer att gå vet jag faktiskt inte. Men det återstår att se. Jag kan ärligt talat säga att jag har aldrig sytt någonting i hela mitt liv (om man inte räknar med kuddarna på syslöjden) så det ska bli spännande.

Att jag har skaffat Facebook kom nog som ett chockbesked eftersom jag så gott som har ägt klubben " hata facebook".
Men nu älskar jag det! Jag har blivit en liten nörd.  Jag erkänner........


Kommentarer
Postat av: filippa

då är du lika seg som jag var att skaffa blogg ;)

2009-03-25 @ 21:33:05
URL: http://ferfektafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0