17 mars 2009 - hemma

Jag har legat hemma i 2 veckor nu. 2 VECKOR!
Jag skulle somsagt på skolan igår, men var så jävla hängig när jag vaknade. Det var jävligt tur att jag var hemma för på eftermiddagen började jag må illa och fick universums huvudvärk. Spydde och sov hela eftermiddagen/kvällen. Vet inte om det var magsjuka eller om det var för att min kropp är less på tabletter.

Idag mår jag dock lite bättre, jävligt slut för att jag inte har käkat någonting. Men mår inte lika illa heller. Världens bästa pappa är på väg hem med mat till mig.

Jag har ägnat senaste dygnet åt att kolla på Prison Break. Jag har aldrig sett det förut så jag fick låna säsong ett av Jonas. Och jag kan erkänna att jag är helt jävla fast. Man vill bara veta om dom kommer klara det!

Men nu blir det andra avenyn, sängen hela dagen!
Jag som ärligt talat längtar till skolan! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0