14 mars - tillbaks!

Efter 12 dagar så är jag äntligen tillbaks med mitt bloggande. Det känns bra i både hjärta och själ, håller ni inte med?

Många har frågat varför jag inte uppdaterat, svaret är för att jag blev jätte dålig efter operationen. Jag har legat i sängen sedan förra onsdagen. Jag rekomenderar alla som har tankar på att ta bort halsmandlarna: gör det inte!!!!
Som jag ser det nu var det väl värt det, men inte då.
Idag är första dagen på jävligt länge som jag känner att jag mår lite bättre, har inte lika ont, bara lite illamående och går fortfarande på värktabletter.

Sedan ska jag (på begäran) även skriva ett långt inlägg om min tid som sjukling, även bilder kommer såklart!

Idag ska jag försöka vara uppe så mycket som möjligt, synd att jag missar Utters partaj, ni får ha det jävligt roligt och partaja åt mig med! =)<3

Ha en trevlig lördag nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0