22 Januari 2009 - godnatt

Fy satan vad jag är trött! Jag förstår inte! Jag är tröttare när jag får mina 8 timmars sömn än när jag sover lite. Bajs.

Har kollat OTH, badat och försökt fått insperation till mitt nya rum ikväll, det går väl sådär om jag ska vara ärlig.

Dom här 2 dagarna som jag hade bloggpause har varit bra, och gått jävligt fort. I tisdags blev det först resebyrån och bokade resan, sedan MQ halv 11 till halv 5. Gick sedan på stan med MN en sväng, sen fort hem, packade sedan tillbaks till stan för bio med A. Vi såg Benjamin Buttons otroliga liv, bra film och bra sällskap. När filmen var slut så traskade jag upp till Kussen för att övernatta hos henne.


På onsdagen, alltså igår, fyllde världens bästa kusse 18 år! Grattis till dig igen! Jag hade överraskningar till henne hela dagen, cool som jag är. Eftersom hennes föräldrar skulle fira henne på fredagen och inte hade möjlighet att komma till Sundsvall på onsdagen så gick vi ut och åt med min familj. Hur mysigt som helst!  Sedan vidare upp till henne igen och kollade film och härjade på.

Idag vaknade jag så jävla tidigt. Började 9 på MQ, men det var jätte kul så det gick bra. Lunchade med Maria på Nancy's, och där blev jag kär. hehehehehehhehehehehehhehe. Nu undrar min gudmor säkert i vem? Men jag lovar att berätta det imorgon!  ;)
Har också hunnit med att träna tjejerna i matfors med SB.

Nu ska jag prata klart med MN, sedan skulle A ringa, sedan sova. godnatt.


Kommentarer
Postat av: Gu

Gudmor här ;-)). Du glömde berätta... snyft. Ett sms är inte fel. kram till världens BÄSTA Anna

2009-01-23 @ 12:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0