10 Januari 2009

Ett stort grattis till Julia Persson som vann 50 öre med hjälp av sin korrekta gissning!
Rätt svar var(såklart): Maria Nääs!

Vi på annamj.blogg.se (läs mig själv) gratulerar dig och du kan hämta ut vinsten i Tunbyn! You know where I live!

Nog snackat om min lillatävling, förresten kanske jag borde annordna fler sånna? Enligt mig var det ganska finurligt.
Nu är det färdig skrivet om det på allvar.
Jag vill sova, Maria vill vänta på OTH som håller på att laddas ner. Det är exakt 22.9% kvar.....
Imorgon bitti blir det jobb!

Maria tyckte vi skulle bada förut, det tyckte inte jag.... Men nu har jag ändrat mig, är du på Maria?



Kommentarer
Postat av: Anonym

jahauuuru men nu vill ju inte du!!!!! bajskåjv

2009-01-11 @ 00:19:24
URL: http://mariatn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0