6 Januari 2009

Tredje inlägget för den sjätte januari. Någonting att vara stolt över kanske! Sen har jag vissa grejer jag inte är lika stolt över, men dom ska vi inte dra upp!

Idag kom släkten för att fira Affe. Vi har stor släkt och det var trevligt enligt mig, trotts att inte kussen kom men henne får jag träffa imorgon istället!
När släkten hade lämnat oss åkte vi till stan för käk och kika på Saras lägenhet, jag är så avundsjuk som man kan bli! Tur att jag är hennes favorit och får sova där med henne någon gång då och då, kanske till och med har tur att jag får låna den när hon åker hem! (A)(A)(A) Den var jävligt fin i alla fall.

Nu ska jag fortsätta mitt liv som OTH nörd.







Affe är nöjd över alla pengar och grejer

Pappa och Lars vovve

Lägg märke till att det är en ramp och en skejtare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0