5 Januari 2009

Ligger just nu i Marias säng, på min sida, hon blir så arg när jag lägger mig på hennes.... Också blir hon arg när jag snor hennes kudde ihopp om att hon inte ska märka någonting. Men förövrigt har vi hållit sams, trotts att det är den sjätte natten vi spenderar ihop. Vi skulle bli utmärkta roomies!

Middagen hemma hos mig var god och trevlig, det var mys att träffa och prata med M&P igen. Vi har hunnit med många OTH avsnitt denna kväll, vi har även lyckats bränt vitlöksbröd och gråtit en skrvätt(visserligen till OTH men tårar som tårar, eller?). Vårat mål var att vara uppe till 6, bara för att känna känslan "vi kan vara uppe hur länge vi vill för vi behöver inte må dåligt över att vi ska upp så tidigt och jobba imorgon bitti" känslan. Det fungerade bra tills klockan halv 2 då Maria somnade i soffan och jag väckte henne ca: 20 gånger. Men nu är hon vaken och jag är naken, HAHAHA skämt o sido. Jag är däremot trött, och det här är ett drygt inlägg. Maria är nere nu, och jag ska låtsas sova när hon kommer upp! FAN VAD JAG ÄR ROLIG HAHA.

hahahahah
hahah
hahaha
ha ha ha ha ha ha
godnatt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0