5 Januari 2009

Vad ska man göra när man har den där konstiga känslan i kroppen att ingenting kommer att bli bra? När man bara vill lägga sig under täcket och önska att man kunde försvinna ett tag.

Jag har så otroligt mycket känslor i kroppen, ledsen, besviken, jävligt arg. Jag vet vad jag behöver, men det är tyvärr näst intill omöjligt att få.

Har i alla fall spenderat dagen med Maria, sen kom även Sandra. Vi har kollat på Oth och softat sådär bra som bara vi kan. Pappa hämtade mig för en timme sen, och ikväll ska jag sova hemma.... Affe fyller år imorgon, den lilla killen är otrolig.

Funderar också på att lösenordskydda den här bloggen, fler och fler verkar hitta hit, vilket kanske inte var tanken.....
Men kul att så många är så intresserad av mitt liv! ;)

Nu ska jag sluta deppa, jag är expert på att göra det, men jag är också expert på att rycka upp mig och vända allt! Det ska jag göra nu, positivt tänkande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0