4 Januari 2008

Jag erkänner att det har blivit en lam och tråkig uppdatering på senaste tiden, men jag prioriterar kanske inte bloggen först i alla lägen, trotts att jag vet att mina kära läsare vill det! Men just nu, i denna stund, blev bloggen prioritering nr.1!
Anna: JAAAAAAG VET! Vi rycker upp oss nu sen syr vi in byxorna!!!!!!
Maria: JAAAAAAA! Det gör vi fan!!!!
Anna: Ja, jag ska bara blogga först........

Kallar ni inte det där prioritering gott folk?

Imorse blev det jobb, som vanligt gick det bra, förutom att dammsugaren var paj så jag fick stå och sopa mattorna med en sop.... Inte så där jätte roligt!
Vi har sovit och kollat på OTH sen dog vi oss en välbehövd dusch. Nu ska vi som tidigare nämnt sy in byxor, sen ska vi ner till mig där vi är bjudna på middag. Sen får vi se vad vi hittar på, lediga imorgon så då blir det till att sova ut! Sen måste jag även in till stan för att köpa pressis till min lilla ponke som fyller 12 år på tisdag, måste även träffa kussen och checka in hennes lägenhet!

Grattis Victoria på 18-årsdagen! =)

Ha det bra!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0