3 Januari 2009

Sitter som vanligt hemma hos MN.... Vi är kungen av alla lökarna!

Igår blev det jobb på morgonen nån timme innan vi åkte hem till MN och sov nån timme och kollade film. Vid 2-tiden åkte vi med Eva till stan och gjorde massa ärenden. På kvällen åkte jag till Sandra i matfors och umgicks med henne, Carro och Erica, vi såg lite Beck och hade deeptalk, riktigt skönt. Jag kom hem till Maria vid kvart i 11, då plockade jag ihop på hennes rum och riggade filmtittning sen gick jag och mötte henne vid bussen. Vi såg en usel film innan vi somnade!

Imorse blev det jobb igen, faktiskt flyt somfan för en gångs skull, innan maskinen gick sönder och jag fick ställa mig på knä i smutsvatten och leka mekaniker! Riktigt stolt över mig själv. Vi åkte hem till Maria efter jobbet, la oss i en varsin säng och kollade på OTH som vi har hyrt. Så jävla bra! Sen somnade vi, sen vaknade vi, sen såg vi OTH igen, vi är lökar.

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0