25 Januari 2009 - Sömnproblem?

Min första lediga helg på 1 månad. Mina planer var att sova ur ordentligt, igår lyckades jag bra men inte idag! Jag tror jag vaknade redan halv 10. Vad är det för fel på mig?

Igår blev det en väldigt lyckad kväll enligt mig. Vi åkte till Hudiksvall vid kvart i 4, nästan hela släkten på pappas sida var där för att fira kussen som fyllde 18 i onsdags. Det bjöds på god mat och vin och det gick verkligen ingen nöd på oss inte. Vi var inte hemma förrän klockan 1, då somnade jag så sött på soffan och vaknade miljoner gånger imorse när de andra skulle åka. Anton flyttar på riktigt idag. Pappa och Mamma åkte klockan 8 med honom och Filippa till Gävle där Anton och Jonas ska flytta till en större lägenhet. Så alla hans grejer är i princip borta. Känns väldigt konstigt, men samtidigt får jag överta hans rum, men det är sorgligt som sagt.

Nu ska jag ta och kika på The Hills innan jag gör ett ryck. Idag ska alla mina kläder/ skor / väskor rensas och flyttas in i Antons rum. Om någon vill komma och hjälpa mig är ni mer än välkomna!
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0