25 Januari 2009 - Garderobsrensning

Jag ljög för er förut, jag skrev att jag skulle kolla klart på The Hills sedan göra ett ryck. Ärligt talat så somnade jag! Jag sov till klockan 2! Jag skulle garanterat kunnat ha sovit längre, men bestämde mig för att kliva upp. Jag har kommit en bit på vägen med min garderobsrensning/flyttning. Det kommer självklart bilder sen på det!  Jag går från att ha 2 garderober och 6 byrålådor till att ha 3 garderober som till och med är större, men jag förstår ändå inte hur allt ska få plats samtidigt som det ska vara ordning på skiten. jOppIkkt Läge!

Får se om Maria pallrar sig hit när hon kommer hem från Östersund. Skulle behövas hjälp!
Nu ska jag fortsätta.
PUSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0