24 Januari 2009 - Tysta hjärtan

Ett tyst hjärta, precis som Jocke Berg sjunger, det är fan vad jag har.
Ett tyst jävla hjärta. Som aldrig kan bestämma sig för vad det vill.
Tankarna blir för många, samtidigt som det är dags för beslut.
Men det känns samtidigt som att allt jag vill är näst intill omöjligt.....

Nog om detta!
Kvällen har spenderats hemma hos Maria med trevliga tjejer. Det var jätte mycket skratt och prat, Party Alias som jag och Amanda var grym på! Vi åt gott, småkikade på Let's Dance m.m. Väldigt trevlig kväll i alla fall.
Imorgon ska jag sova ut så jävla mycket! Ska bli äckligt jävla skönt!
Sen hudik, sen vet jag inte.

Ha det bra nu!

Jag vill ha sommar och den 2 Juni!
 

Kommentarer
Postat av: maria

du är bäst cookie!! nu ska jag komma ner och pussa på dig

2009-01-24 @ 02:06:25
URL: http://mariatn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0