2 Januari 2009

Stort grattis till min barndomsvän Andreas Hansén som fyller hela 18 år idag!
Det aset firar sin födelsedagen i Mexico! Jag är inte ett dugg avundsjuk........


Ligger i Marias sköna säng nu med JB datorn. Tror fan att det är dags att sova nu!
Vi vaknade jävligt sent i dag, då åkte vi till stan och käkade pizza med rebecka, träffade upp Emma och Erica m.m. Sedan åkte jag hem med pappa och käkade mysmiddag med familjen innan jag packade väskan och gick(observera gick) till Maria. Vi har chillat hela kvällen, imorgon är jag egentligen ledig men inte Maria, och hon hjälpte mig förra veckan så då ska jag hjälpa tillbaks! C:

Maria, när du läser detta så sover vi, deal?
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0