18 Januari 2009 - jobb/joel

Igårkväll blev det mycket känslor för min del, först och främst fick jag ett telefonsamtal som gjorde mig grymt rädd. Jag var så orolig att tårarna var på väg! Det visade sig senare inte vara någon fara, vilket var skönt. Det var bara en sån konstig och oväntat kväll.

Jag och Maria somnade sent, försov oss imorse, käkade äckliga korvar till frukost på statoil klockan 7 imorse, jobbade,  sen gick vi upp till Joels lägenhet där vi har myst på med Anton och Joel hela dagen i princip. =) Kom hem för ca 45 minuter sen och har till och med hunnit duscha! Ska käka, städa osv innan jag beger mig mot erica vid halv 9 tiden. Jag räknar med att åka därifrån strålandes av glädje för ett beslut om utomlandsresan har tagits.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0