17 Januari 2009 - Jobb och matlagning

God dag!
Jag och MN anlände i mitt hem för ca. 45 minuter sen. Mina föräldrar är på ferre så jag och Maria har fått ansvaret att lagga middag till oss och Affe!
Jobbet imorse gick sjukt bra. Vi var nöjda och glada när vi lämnade stan! Vi åkte som vanligt hem, sov och kollade på OTH.
Jag kom just på den brilianta idén att vi skulle försöka koppla in min dator till tvn och högtalarna ute i vardagsrummet såatt vi kunde se de kommande avsnitten av OTH här. Efter många om och men tog vi fram sidor hos oss själva som ni aldrig har sett tidigare! Våra tekniska sidor! Det resulterade i att vi kan nu se och höra allt som händer på min dator på tvn. Jag har nog aldrig varit stoltare över oss! :')

Nu blir det matlagning!
Ha en trevlig Lördagskväll!

Vad tycker ni om vårat fina 4plushotell på Kreta då? ;) Inte helt fel eller?

Kommentarer
Postat av: annco

undra vem som längtar mest och är pirrig redan nu:P<3

2009-01-17 @ 19:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0