16 Januari 2009 - KÄRLEK

Ikväll gott folk, har jag funnit min kärlek. En man över 40 vid namn Nicklas Wahlgren. Jag är kär!

Har segat på hos närsborrarna ikväll, men mycket humor,skratt och ret. Jag och Maria har lekt jagis över hela huset, kollat på let's dance och blivit vuxna genom espresso drickande med Eva!
En riktigt mysig kväll!
Jag måste också tillägga att Blondinbella gjorde ett jävligt bra jobb idag! Hon var riktigt bra! Även Laila, Morgan och Nicklas är några av favoriterna. Men en illoge till BB!

Nu ska vi se på OTH innan vi går och lägger oss.
Uppstigning tidigt imorgonbitti!

Bjuder självklart på en av Nicklas underbara låtar!

Kommentarer
Postat av: Johan Nordin

Det är en aning generad Johan som härmed erkänner att han tycker att låten bara är hur bra som helst, precis som Nicklas andra låtar också!

2009-01-19 @ 10:39:58
URL: http://johannordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0