15 Januari 2009

Godkväll!
Har precis lagt mig i en nybäddad säng med rena lakan och sånt bajs. Det är det skönaste bajset jag vet!
Nu ska jag avnjuta några avsnitt av The Hills och invänta att min kära vän näsborren ska ringa mig! HAHAHAHA NÄSBORREN, Maria Nääs för er som inte förstod!

Handlingen med Pappa förut gick bra, men istället för att jag åkte med pappa och handlade borde det varit pappa åkte med Anna och handlade. Jag körde dit och hem, han pratade i telefonen hela resan, han kommenterade min körning en gång och då var det " kör Anna, det är höger-regeln här". Sen själva handlingen höll jag också i. Han pratade i stort sett i telefonen hela tiden också. Men det gör verkligen ingenting, för min pappa är lika go ändå! =)

MQ och Matte C imorgon!
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0