14 Januari 2009

Efter en slödag både från MQs sida och från JB's sida är jag konstigt nog trött ändå! 1½ timme på MQ och 10 minuter på JB! Har nyss avnjutit ett underbart skönt bad och nu ska sitter jag med en liten chokladpudding burk som jag ska dra i mig! Godis idag, chokladpudding nu, mitt menshumör är nog inte det allra bästa!

Idag var jag, Maria och Erica in på en resebyrå i stan! Hittade så otroligt fina resor! Vi pratade med en tjej där i säkert över en timme och berättade om våra önskemål.
Det som är klart är iallafall Greklan, Kreta, Chania kusten. 1 vecka, charterresa. Vi 3 är i alla fall klara för att åka, sen får vi se vilka av dom andra tjejerna som får klartecken!

Här nedanför kommer 3 av de hotellen vi väljer mellan. =) Visst ser det lockande ut? =D
Alla bilder tagna från ving.se.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0