13 Januari 2009

God kväll!
Det är som  vanligt en trött och sliten Anna Johansson som skriver. Har haft en skön kväll med OTH, AA och GG (One Tree Hill, Andra Avenyn och Gossip Girl för er som inte riktigt hängde med).
Började 10 imorse, slutade 5, hemma vid halv 6! En lång dag, men rolig som gårdagen. Alla är så jävla snälla och trevliga, det känns grymt skönt!

Imorgon blir det MQ först, sen lunch sedan skolan och första lektionen i Matte C. Hur det ska gå? -Fråga mig inte! Jag håller mina 2 tummar och ber till gud att det ska gå bra. Efter det blir det troligtvis så att jag drar tillbaks till MQ.
Jag peppar redan inför helgen då det blir en jobbhelg.
En jobbhelg innebär ungefär att jag och Maria inte har något liv på fredagkvällar, somnar tidigt, går upp 6 på lördagen, kommer hem 12, somnar, vaknar, hittar på nått eller konstaterar att vi inte har nått liv, somnar, går upp 6 på söndagen, kommer hem 11, somnar, hittar på nått eller konstaterar att vi inte har nått liv, somnar.
Det låter inte så mys, men det är ändå skönt på något vis, det är lite rutin i det hela! Jag ska inte klaga.

Nu ska jag sluta.
För er som undrar så har jag inte fått något livstecken från min kamera ännu. Jag är måttligt less på Elgiganten. Bajs på er!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0