10 Januari 2009

Jag gillar verkligen att skriva hemlighetsfulla inlägg för alla blir så nyfikna! Och det gillar jag!
Mitt sällskap för kvällen blev sjuk, så istället ska en annan person komma hit och göra mig sällskap, den här personen är av kvinnligt kön, hon är en cutie, hon ser ut som en sexig ekorre med stora bröst!
Vem är tjejen jag beskriver?
Den som gissar rätt får 50 öre! (mer har jag inte råd med...)

Nu ska jag plocka ihop klart på mitt rum, sen laga mat (OBS! Endast för att M&P inte är hemma)!
Klev upp väldigt tidigt imorse, sen kom jag hem vid elva och ställde klockan på 3 så att jag inte skulle sova bort hela dagen. Jag känner mig ändå utvilad, underbart!
Hmm, undra om jag har nått mer roligt att berätta...... Provet igår gick bra! Min kamera lämnades in på lagning(fråga mig inte hur jag lyckas), och våran klass har startat en klassblogg! Ganska kul, tanken är att nu när vi ska på APU ska vi hålla koll på varandra och så att vi inte längtar ihjäl oss efter varandra. Ingen har skrivit något ännu, sen fick jag order om att kirra designen. Så sen återkommer jag med adress!


Ha en trevlig kväll nu allihopa!

Kommentarer
Postat av: Julia

Ehh jag gissar på ehh...mmMaria ? ;D

2009-01-10 @ 19:11:13
URL: http://cholia91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0