8 Februari 2009 - förväntansfull

God dagens!
Kom hem för ett tag sedan och nu är jag så trött så jag vill dö!
Igår ljög jag. Jag blev inte hemma, jag ångrade mig i sista sekunden och åkte på släktkalas. En jävligt trevlig kväll med god mat och alkohol. Mamma var kvällens driver så jag följde henne och skjutsade hem momma innan vi åkte för att hämta upp carro i stan. Sedan åkte vidare hem till henne där vi sussade så sött! Mår väl sådär idag, liiiiite dagenefter ont i huvet kanske.

Klockan ringde 09.45 imorse! Vi klev upp och åkte mot njurunda där tre av Sandras och mina innebandytjejer skulle spela cup med ett lag där tjejerna vad 4 år äldre! Dom klarade det jätte bra och jag är så jävla stolt kan jag meddela! Efter första matchen, som slutade med vinst, var tjejerna otroligt nöjda, då passade vi på att ta kort och mmsa till Sandra som var och jobbade!

Nu är jag hemma och ska faktiskt städa mitt fina-nya rum för första gången!
Får se om jag beger mig til Carro sedan.
<3
Jossan, Isabella och Tess!


Kommentarer
Postat av: SB

ooh söt tjejerna våra=D<3

2009-02-08 @ 23:22:37
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0