MIN BÄSTA KVÄLL<3

Jag lovar att det här är det bästa i hela mitt liv!
Att få stå längstframme vid scenen och sjunga med till alla Håkans underbara låtar med sina bästa vänner, det är en obeskrivlig känsla!

Jag, Emma, Maria och Sandra började köa vid halv 3 tiden.  Vi hade sånt jävla flyt att vi fick sitta inne och köa!
Vi träffade bl.a på Gilbert där inne, det blev autograf och kortknäppning! Supernice!
Vi roade oss med kortspel, käk m.m , även carro kom.

Vid 8 släppte dom in dom övriga och ca. 10 minuter senare öppnades dörrarna in till spegelsalen och vi hamnade längst fram imitten. Dom bästa platserna! Konserten var 30 minuter försenad, men vi var glada ändå.

Håkan och dom andra i banden hade en sån jävla kontakt med publiken, som vanligt, men den här gången var det speciellt!
Trotts att vi har sett han många gånger så tycker jag nog att det här var en av dom bästa gångerna!

+ Tro och Tvivel för att det är en sån grym öppningslåt, och Rockenroll, blåa ögon.
-Minuset går till vi två 17 år, sjukt bra låt, men det är inte samma stämnings sång som det brukas  vara, vet inte om det beror på sundsvallsborna, men vi andra försökte!

Nu är det badtime för min del, har ont i kroppen, så ett bad blir perfa!
Bilder kommer imorgon!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0