GRATTIS CARRO!

HAAAAAAAAAAAAAAAPPY BIRTHDAAAAY TOOOOOO YOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUU!

Idag fyller en av mina allra besta vener hela 18 år! Min tanke var att skriva ett rim, men det kommer isf senare under dagen, känner liksom ingen insperation för tillfället!

Jag vill i alla fall säga grattis till dig Ann-Carolin Olsson, som nu har blivit myndig och hela kittet!
Du är en underbar människa och kompis och jag hoppas av hela mitt hjärta att din dag blir kanon trotts jobbet och det.
På fredag ska vi fira dig och det ser vi fram emot, det kommer bli en grym kväll och jag ska personligen göra allt för att du får en lyckad kväll.

JAG ÄLSKAR DIG<3

(gamla bilder, njut!)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0