9 Februari 2009 - glad

Godkväll!

Jag kom hem för ca 45 minuter sen efter en lugn och mysig måndags eftermiddag.

Mamma skjutsade in mig på stan, jag mötte upp MN, vi begav oss mot F&S där det var dags för ett pass! Vi trodde att Ki-Yoga skulle innebär lite mer power än vad det gjorde. Istället för power var det tända ljus och medelålderskvinnor. Men vi trivdes bra, speciellt när det var en som somnade. Jag höll seriöst på att spricka! Eftersom det är en sådan enorm tystnad under yoga så hördes minsta lilla ljud. MN gjorde om sina kvävda skratt till hostningar, det lät väl sådär om jag ska vara ärlig. Men skönt var det iaf!
Imorgon blir det även spinning med Maria och Nattis!


Efter yogan mötte vi upp Sandra för käk. Vi mötte även upp Carro och sist men inte minst Rebecka. Vi placerade oss på tågstationen och klockan 20.57 rullade tågen med Lidköpingsbon in. Det var najs som bajs att träffa henne igen!


Imorgon blir det stan med Emma och Sb för att inhandla pressis m.m inför Carros 18-års partaj! Kommer att bli sjukt roligt! Vi väntar bara på klartecken, och om allt går som vi vill så kommer det att bli kanon.


Nu väntar duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0