8 Februari 2009 - fundersam

Godkväll!
Kvällen spenderades hos Carro med henne och Maria. Jag och carro åkte in till stan och hyrde film och så, som var den sämsta filmen jag någonsin har sett. Flickan i källaren hette den. Och nej! Inte flickan i JORDkällaren, den där beck filmen. Det är 2 helt olika filmer, så det inte uppstår några frågetecken!

Förresten, har alla hört att jag ska skaffa glajjer?
Jag ser ut som dom 2 S:en, smart och seriös!
Detta är faktiskt inget skämt utan jag har halv knakig syn och ska införskaffa mig ett par när jag läser och sån skit.
Frågan är om jag ska välja dessa?

Fördelen:
Ser smart och seriös ut. Förhoppningsvis kan folk börja ta mig seriöst.
Nackdelen: Jag ser ut som 30 och 83-barns mamma.



Kommentarer
Postat av: sb

dom där, för dom är skit snygga=D

grrrrr vad sexig du är i dom!

2009-02-09 @ 08:56:53
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0