7 Februari 2009 - besviken

God dag!
Klockan är 16.50 och jag har inte gjort någonting vettigt alls idag. Inte kuuyyyl och inte bra. Men framförallt så är det skillnad. Skillnad på hur mina helger brukar se ut och mitt liv överhuvudtaget. Kroppen har sagt ifrån och huvet har fortfarande svårt att vänja sig. Jag har spenderat hela min lördag i sängen, är helt sänkt av antibiotikan och allt annat. Så istället för 30 års fest ikväll så blir det en hemma kväll med Affe och Ogge.

Mycket har hänt sen sist.
Måste gratulera Joel till körkortet och Filip på 18-års dagen!
Jag måste också säga grattis till mig som nyligen fick reda på betygen i Personlig försäljning och Psykologi, jag kirrade två MVG:n där, och känner mig ego som skriver det, men är näst intill stolt över mig själv.

Jag har också avslutat min APU, jag har tagit beslutet att sjukskriva mig från allt som har med skolan att göra (utom matteC) tillsammans med min mentor och studierektor. Så det är väl lika bra att vänja sig att vara hemma.

Nu är det dags för DHW.
Ni ser kanske också att designen är kirrad, jag hade lite och göra, jajjemän..... men den är dock inte helt färdig!

Ha en bra Lördag nu allihopa! =)

Kommentarer
Postat av: Becky

Anna klara allt, och lite tid hemma kna vara bra för nya tag. :) Gillar det du gjort med bloggen. Och om du någon gång har tid och lust kan då få göra om min med. :) Men bara om du orkar!<3

2009-02-08 @ 14:20:36
URL: http://rebeckasahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0