27 Februari 2009 - livrädd?

God kväll!
Några få minuter nu tills det är lördag. Jag, Erica och Maria ligger och kikar på en film som jag redan har sett. Maria sover och Erica ser allmänt gullig ut.

En soft dag. Först birsta med mamma och Affe där jag fick 2 nya jeansleggisar från VILA. Det gillas superdupermycket. Åkte sedan ner på stan för att träffa lite brudar. Middag och mys hos Maria. Vi hade gjort världens cup! Vi hävde på vattnet i badkaret i smyg och sen när maria sa " Fan vad jag är sugen på att bada" skulle vi slita av oss kläderna och hoppa i badet! Tror dom andra fick en större chock. Mest Sandra som gick en allergichock senare på kvällen! Riktigt, riktigt läskigt. Jag vet inte vem av oss som var mest rädd. Jag ringde mamma som kom, min moster och hennes man kom ( hon är sjuksköterska) vi ringde 112 i vild panik, dom tyckte att vi skulle åka in med henne. Så mamma tog med sig Sandra in på sjukan och allt slutade lyckligt. Precis när dom klev utanför dörrarna kände jag hur allt brast och tårarna började spruta. Jag blir alltid så jävla rädd, men lyckas alltid hålla mig stencool tills jag vet att allt ordnar sig, som i detta fall.

Nu ska jag snart hoppa på Maria och tvinga dom att göra nått kul. Vi ska upp om 6 timmar. Grattis!

Kommentarer
Postat av: sandra

men vad gullig du är gumman, tur jag har er, återigen tack tack tack<3

2009-02-28 @ 07:58:41
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se/
Postat av: sandra

men vad gullig du är gumman, tur jag har er, återigen tack tack tack<3

2009-02-28 @ 07:59:01
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se/
Postat av: erica

Ring mig, vi måste boka biljetter nu!

2009-03-02 @ 06:25:06
Postat av: Ekan

en fisk gick ut, han drog vidare, han hittade till sundsvall i Juli.

2009-03-08 @ 00:12:42
URL: http://ekansomkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0