27 Februari 2009 - högskola?

Jag vaknade för 1½ timme sedan. Jag hade faktiskt ställt klockan idag på halv 11. Mycket bra gjort av mig själv.

Den senaste timmen har jag spenderat på att kika runt på olika högskolor. Jag vet vad jag vill, men hittills har jag inte hittat det jag letar efter, men det känns som att jag kommer mer och mer nära nu! Problemet är bara att det inte finns så mycket vettigt i Sundsvall. Det jag har tittat på ligger i t.ex. Örebro, Gävle och Karlstad!

Nu ska jag lägga ner högskoleletandet ett tag och käka frulle. Efter det bär det iväg mot birsta!
Ha en trevlig dag! =)

Kommentarer
Postat av: Filippa

Uppsala finns ju alltid :p

2009-02-28 @ 15:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0