26 Februari 2009 - stressad

Imorse vaknade jag av att mamma berättade att vi hade fått tid hos doktorn. Jag frågade om hon skämtade med mig och sa att jag inte ville åka, att jag heldre sov vidare. Klockan var halv 9. HALV 9?!?!?!? När brukar jag gå upp halv 9 när man har sovmorgon? I alla fall så tvingade hon upp mig en timme senare. Halv 11 var vi på plats i matfors, proven visade urinvägsinfektion eller blåskatarr, kalla det vad ni vill. Ont som fan gör det! Så jag fick pencilin för 348903849 gången i mitt liv.

Efter det åkte mamma och jag på Preem och köpte frukost, en varsin french hotdog. Min nya drog!
Nu är det dags för mig att bege mig mot stan för att luncha med Aggi, träffa rektorn och möte klockan 2! Blir även jobb efter det!

Återkommer ikväll!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0