26 Februari 2009 - konstigt?

Seriöst, jag höll på att skriva "26 Augusti" istället för "26 Februari". Jag längtar efter sommaren, kan det bero på det?

Idag har det varit en konstig dag. En jätte konstig dag. Jag vet inte riktigt vad det beror på... Det har hänt konstiga grejer, jag har känt mig konstig, men det har varit en "glad"-dag. Det är bra!

Träffade upp Maria och Agnes på stan vid halv 1. Dom käkade Subben och jag fick en cookie av Cookie! Tack! Efter det blev det inget snack med rektorn, han var inte där. Så istället umgicks vi med Sandra och Malin tills klockan var 2 då det var dags för mötet. Som gick bra. Jag och Maria bestämde oss för att vara med, erica är ännu oklar. Men jag ser faktiskt fram emot det, det kommer bli grymt! Jag satt sedan och hängde på Barista och kollade på Maria när hon jobbade så duktigt. Jag tog halv 5 bussen ut till alnö där jag körde ett jobbpass på 1½ timme innan jag återigen begav mig mot stan och barista. Vi åkte med gudmor och handlade innan dom skjutsade hem mig.

Jag har precis varit duktig att dammsuga mitt rum.
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0