25 Februari 2009 - beslutsångest?

Nu har jag haft telefonkonferens med mina kollegor och bästa vänner. Vi utgör ett mycket bra team, eller hur då tjejer?
Problemet är att vi har blivit tilldelade ett projekt som kommer att hålla på över påsk och v.17 och 20. Det krävs mycket tid från våran sida och vi känner oss inte så peppade till det. Projektet är ett samarbete mellan Johnbauer och På stan bolaget. Samtidigt är vårmässan 3 dagar v 17! Och jag och Maria jobbar helgen v. 17! Det är just nu vi skulle behöva en uppfinnarjocke som kan kirra en kloningsmaskin till oss! 
Problemet är att vi måste välja, prioritera och det ska samtidigt kännas rätt. 

Jaja nog om detta, det ordnar sig förmodligen.
Jag är nästan klar med min städning. Jag har också pratat pengar med pappa! En sak är säker, om jag ska fortsätta så här så måste jag skaffa mig en svart kostym! Det känns som att jag blir mer och mer businesswoman för varje dag som går! ;)

Nu ska jag fortsätta med mitt liv!
Hörs sen!

Hoppas ingen har missat mina 3 nyinköpta par skor? ;)




 

Kommentarer
Postat av: nathalie

ååh vilka fina :D sommarkänsla!

2009-02-26 @ 23:48:47
URL: http://bjorklundnathalie.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0