22 Februari 2009 - 03.06

Klockan är mycket! :O Jag kom nästan precis hem, har bara letat min dator och laddare, sedan upptäcker jag att min kära lillasyster även har snott mitt täcke.
Agnes , jag vet att du läser det här om några timmar så bara så att du vet så ska du vara glad att du lever, jag var nära på att döda dig!  Vet du hur mycket jag längtade efter min säng och mitt täcke? Jag kommer att ge igen.

I alla fall, kvällen bestod först av kusinmiddag ute på Alnö, vid halv 10 begav jag mig mot Erica där jag mötte upp henne, Maria och Carro. Vi traskade sedan mot Luleåvägen där Johan hade 18-års fest. På väg dit var jag med om en fruktansvärd olycka, förmodligen får jag men för livet. Jag ramlade i en snödriva, hela jag och min mobil var full med snö, jag finner inga ord om hur snöig jag var. Nog om det.

Kvällen var trevlig, mycket roligt som hände. Ericas Adam skjutsade ner oss på max innan jag och MN tog kvart över 2 bussen hem!
En sak är i alla fall jävligt säkert, jag kommer aldrig, aldrig, aldrig mer dra ut på vintern och endast ha på mig en skinnjacka. Lär jag mig aldrig eller?

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha! Men det var mamma som sa att vi skulle ta ditt täcke eftersom dom inte trodde du skulle sova hemma ;) Och Alfred vägrade ge ifrån sig extratäcket!:o

2009-02-22 @ 10:24:02
URL: http://aagnesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0