20 Februari 2009 - 00.03

Kommentar:
alex om 15 Februari 2009 -?:
vad heter hon till höger?

Ledsen Alex, men det finns väldigt många bilder på inlägget "15 Februari 2009 -?: ", men kan det vara dom 2 sista bilderna du menar så heter människan på bilden Erica Sörling!


På tal om Erica så fick jag nyss ett telefonsamtal från damen. Vi planerade våran helg, som kommer bli mysig, rolig, skoj!


Träningen och föräldramötet gick bra, antar jag. Eller vad säger du SB? Jag blev lite små irriterad där ett tag, men det gjorde inte så mycket. VI gick och käkade och solade efteråt, innan vi åkte hem med pappa vid 8.

Bra jobbat oss måste jag säga!


Nu ska jag, tro det eller ej, ta mig ett bad!

PYSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0