19 Januari 2009 - accepterat

Fan vad jag har haft noll insperation till bloggen dom senaste dagarna!
Samtidigt har det inte funnits sådär jätte mycket tid heller.

I måndags sov jag länge innan jag fick reda på att montern till UF mässan skulle upp denna dag! Slängde snabbt på mig kläder och begav mig mot stan för att möta upp MN. När vi kom till Nordic insåg vi snabbt att våran plan för monter höll inte. Vi ringde några samtal och vid 7 såg våran monter hyfsad ut. Vi åkte sedan på Ikea med mamma och gudmor för att inhandla lite andra roligheter. Vi blev bjudna på käk och vi hade en mysig kväll!

På tisdagen ringde alarmet klockan 6! Tre timmars sömn resulterade i att jag var jävulskt grinig hela dagen, inte likt mig, jag vet. Mässan gick bra, vi kammade inte hem något pris med vi var nöjda med våran försäljning under dagen. Fick grymt många beställningar! Riktigt roligt faktiskt. Efter att ha befunnit mig på mässan från klockan 07.30  till klockan ca.18.00 var den en jävligt trött Anna som kom hem. Jag somnade i min säng klockan 8! Det har aldrig hänt förut! Vaknade några gånger under natten men vaknade på riktigt vid 12! Vet ni hur många timmar det är?
I alla fall så ringde pappa och hörde om jag ville följa till Gävle över dagen. Självklart ville jag det, jag har ju inte sett killarnas nya lägenhet. Vid 4 var vi på plats i gävle, då åkte jag, pappa, Anton, Jonas och Filippa till Ikea för att handla grejer. Vid halv 10 gick vi på O'learys för att käka och vid 11 började bilen rulla mot Sundsvall igen. Det roliga var att vi skulle stanna i hudiksvall för att byta bil. Då var klockan kvart i 1, pappa tyckte att vi skulle vila 10 minuter så att den andra bilen skulle bli varm, ni tror inte att vi somnar i 45 minuter då? Vi kom hem halv 3! och då var jag mycket pigg! Såg film fram till klockan 6 imorse! Jag är störd.

Långt inlägg, men nu ska jag skynda mig och städa!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0