15 Februari 2009 -?

Jag och Maria är precis hemkomna från jobbet.

Fredagen blev väldigt lyckad. Jag, Carro och Nattis åkte upp först och kirrade betalning m.m. sen kom resten av tjejerna och vi käkade pizza innan vi började fixa oss och så. Vi körde även paket öppning där jag, Maria, Emma och Sandra hade gjorde ett rim som vi körde innan vi började smutta på vin. Senare under kvällen rullade in mer och mer folk och kvällen var riktigt lyckad! Det blev dans, sång och deeptalk, som vanligt. Fick även sällskap under natten, vi kom hem till mig klockan 5 och halv 7 var det uppstigning för min del.
Jobbet gick skit bra och skit fort så jag åkte hem igen och sov till klockan 5! Vaknade, käkade och begav mig sedan mot MN och Eva. Maria somnade redan vid halv 12 men jag låg och funderade på allt mellan himel och jord så jag somnade nån timme senare.

Imorse när vi steg in på Olearys möttes vi av en vild efterfest. En kille hade blivit nerkletad i honung och sedan rullat sig i popcorn, vi fick hjälpa till och sopa av honom, inte varje dag man får ett sånt erbjudande! Vi höll iaf på att dö, lite mer än vanligt att städa också, men vi överlevde.

Nu är vi hemma hos MN igen.
Vi ska låta bli att sova, sen måste vi ta en sväng till matfors där vi måste få träffa Ems en sista gång!

Bilder från fredagen kommer nu:




Kommentarer
Postat av: alex

vad heter hon till höger?

2009-02-19 @ 22:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0