13 Februari 2009 - härdad

Nu är jag nybadad och klar för sängen, min kropp behövde ett varmtbubbel bad, ansiktsmask, peeling och efteråt jälvklart Brun utan sol! Då mår Annas kropp som ny igen!

Okej inte riktigt, hela min arm värker, revbena gör ont så fort jag andas, knäna går knappt att stå på och min mage håller på att vrida sig ut och in!

I morgon jobbar jag matte hemifrån sen jävla blir det party! Carros 18-års fest , som kommer bli grymt kul!
Nu ska jag förmodligen se Beck, som vanligt, börjar bli lite av en vana!

Nu när kameran är med i bilden igen kan ni räkna med mycket bilder!
Bild 1:
Mitt liv, mitt allt, mitt badkar
Bild 2. Det finns bara en varelse i hela världen som gillar min matta mer än mig, och det är min lilla kissemiss som är lika lurvig som mattan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0