7/12

Just nu ligger jag i min underbart sköna, efterlängtade säng. Emil springer runt med moderjord och letar någon kartong som han ska ha tills UF mässan imorgon. Jag tänkte hjälpa till att leta...MEN, blockocopter (helikopterspel) på internet lockade lite för mycket. Jag är bäst i klassen på det, och det tänker jag fortsätta att vara!

Dagen har spenderats på skolan, sedan stan med Katta för att leta nyårsklänning. Dock utan några riktigt bra resultat. Jag hittade en fin som jag la undan i birsta p.g.a. fel storlek. Så imorgon måste jag dit och ta mig en ny titt. Och ferry, jag vet att du läser det här, vi måste ta ett snack om vemdalen!!!!!!!! Så ring mig när det finns tid! =D

Efter stadsbesöken kom KB och hämtade upp oss. Vi åkte till han, lagade pizza, bubblade utomhus samt såg på Timråmatchen. Även Glennieboy var med. En mycket trevlig kväll faktiskt.

Min älskling kom och hämtade mig vid 9 tiden och nu är det faktiskt sovdags!
Imorgon är jag ledig. Mitt enda mål för dagen är att slå mitt PB i helikopterspelet! Uppdaterar imorgon om hur det går....

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: johanna

jaaa!! peppa peppa :D vi snackar lite idag

2009-12-10 @ 11:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0