4/12

Idag har vi varit lediga! Och det älskar jag JB för!

I onsdag hade vi öppethus på skolan, rätt skoj faktiskt. Sen på kvällen kom Emil hit och jag tvärsomnade med sminket på och oborstade tänder. På Torsdagen så började jag halv 9. Då blev det plugg inför provet som vi hade klockan 10. Gick väl hyfsat tippar jag på. Dom ringde även från Toys och undrade om jag kunde jobba så de blev jobb mellan 3 och 8. Hann även med fotboll på idrotten innan de. När jag kom hem igår var jag dö trött. Jag åkte även och hämtade Emil så han sussade här med mig.

Så jävla skön dag det har varit, jag har softat och inte gjort någonting vettigt. Sånna dagar behövs ibland. Nu har jag precis ätit Tacos och ska snart bege mig mot matfors där jag ska ha myskväll med min bästa.<3

Med dig blev det här
en annan värld
och jag är så glad att du är här


Kommentarer
Postat av: Nathalie

gulligt hurruduuuuuuuuu:D:D

2009-12-04 @ 21:20:46
URL: http://nanatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0