18/12

Jag fick för några timmar sedan reda på att mina 5 kommande mornar börjar klockan 6! Känns ju inte allt för roligt men vad gör man inte för pengarnas skull?  Jag funderar på att öppna ett sparkonto där jag kan sätta in lite pengar då och då, dock kommer Januarilönen gå på skulden, studenkryssningen, vemdalenstugan m.m. som ja har och kommer att få låna pengar till.

Igår var det skola! Jag, Maria och Johanna var jävligt flitiga så jag hoppas kunna lämna in vårat arbete nu. På eftermiddagen hade jag och Maria elevlektion i idrott, där vi kammade hem ett VG vilken vi var jäkligt nöjda med. Efter skolan plockade jag upp Emil och Aggi så vi åkte mot Prolympias och Affes julmarknad, där var vi i ca 15 minuter innan vi bestämde oss för att åka till birsta. Efter det åkte vi tillbaks till Prolle och plockade upp Affe innan vi åkte och käkade, sedan hem, träffade mamma, sen åkte jag och Emil till honom och hade pluggstuga.

Imorse vaknade vi av att Emils mobilringde. Sedan skulle jag till vårdcentralen och ta den sista gardacilsprutan. Den gjorde faktiskt ondare än dom andra 2.... Efter det åkte jag hem. Har i stortsätt spenderad dagen med bloggläsning och tv-tittande. Nu har jag precis tagit mig ett välbehövt bad.

Imorgon väntar jobb på Toy's, 07.00 - 15.00. Sedan ska jag till Carro och hon ska hjälpa mig med håret! NICE!
Söndag är det också jobb på Toy's sedan måndag, tisdag och onsdag blir det städning åt Norrlands!

Ha en trevlig fredagkväll!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0