16/12

Det finns dagar som man mår bättre än vad man gör andra dagar. Ibland behöver man få ur allting som man har inom sig. Och vissa saker är inte alltid så lätt att prata om. Jag fick ett telefonsamtal förut av en vän till mig som jag egentligen inte står speciellt nära. Men den personen är en sån person som har gått/går igenom mycket skit så det kändes så enkelt och naturligt att ändå öppna sig lite för henne. Undra varför det är lättare att öppna sig för människor som inte står en sådär jätte nära än vad det är att öppna sig för dom som står en närmast? Jag har alltid varit så och kommer nog förbli så också...

Imorse var min ork slut så jag bestämde mig för att sova vidare bredvid Emil. När han åkte till skolan åkte jag hem till Maria där vi gick igenom våran elevlektion som vi ska ha på idrotten imorgon. Direkt efter det begav jag mig mot farmor där även pappa och massa annat folk var, hon fyller nämligen 80 år idag, så grattis till henne! Så trotts min orklöshet så blev det en dag fylld med folk runt omkring mig, vilket känns skönt eftersom jag inte känner för att vara själv just nu.

Nu är jag hemma, funderar på att ta mig någonting att käka med tanke på att det enda jag har ätit idag är frukost och en bit tårta. Jag skulle även försöka hinna med ergonomiuppgiften som ska vara inlämnad den här veckan. Men på något sätt lyckas jag skjuta upp den, om och om igen.

Det här blev ett mycket konstigt inlägg, men sånt får man ta ibland....
En extra tanke ägnar jag såklart till min älskade mamma som just nu är i Umeå nyopererad!<3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

finns alltid!!!!<3<3<3

ps. håkan skulle varit där och tröstat dig..

2009-12-16 @ 21:18:58
URL: http://nanatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0