14/12

Idag har vi haft fotbollsturnering med skolan. Det gick väl inte som väntat. Men jag tyckte vi var grym. Det känns bara så jävla orättvist att man på 10 minuter ska lyckas göra 3 mål bara för att laget man möter är enbart tjejer och får börja matchen med 2-0... Det viktiga är att vi vet att vi var bättre och hade jävligt roligt.=)

Kom hem runt 1 tiden, då sa jag hejdå till mamma sedan duschade jag och åkte till Emil. Där vi har spenderat dagen med att kolla på Oth. Vi åt middag där, sen åkte vi och handlade och nu är vi hemma hos mig. Emil står i duschen och jag lägger in lite bilder på fejjan!
Nu blir det ytterligare några oth avsnitt innan vi ska sova. Imorgon blir det skola.

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0