13/12

Idag är det Lucia! Jag, Aggi och Affe tänkte göra ett luciatåg för mamma och pappa. Våra planer sket sig dock! Mamma fick nästan tårar i ögonen när vi berättade om våran plan!

Igår hade jag en mycket trevlig kväll med Katta, Josse och Ronica. Det blev vattenpipa, chirre, skratt och en massa prat.
Vid 12 åkte jag och plockade upp Emil innan vi åkte hem till mig, han tvärsomnade och jag låg vaken till 2 och spelade Helikopter och Winterbell. Slog nytt rekord på Helikopterspelet för er intresserade! ;-)

Idag hade jag och Emil en mysmorgon. Vid 1 åkte han hem, sen hade vi julstädning. "Hade inte eran familj julstädning för någon vecka sedan?"- tänker ni då! JO! Det är precis vad vi hade för någon vecka sedan. Men det var tydligen bara en liten julstädning. Idag gjorde vi riktiga....? ;S

Jag har även möblerat om på mitt rum samt slagit in några av julisarna. Och jesus vad jag är totalt superduper mega grym på att slå in julklappar, det är helt jävla sinnesjukt! Min dolda talang, att slå in paket!

Nu har jag packat bagen med fotbollskläder, för imorgon ska Freja spöa skiten ur alla andra JB klasser på John Bauers årliga fotbollsturnering!

Nu drar jag till Empeboy!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0