12/12

Ber som vanligt om ursäkt för mitt bedrövliga bloggande. Men, men, sånt som händer!

I torsdags blev det först skola sen jobb från 13.00-20.00 på toys, efter det åkte jag hem, sen fick jag skjuts av fader till Emil.
Igår blev det först skolan och samhälle i 2½ timme innan jag begav mig mot pappas jobb för att få i mig lite föda samt hämta bilen. Vid halv 1 befann jag mig på Toys där det blev jobb fram till 20.00. Snabbt hem till Emil för att få se så mycket som möjligt av Idolfinalen! Erik vann, Emil stängde av Tv:n, Anna blev arg! Jag har ingenting emot Calle, tycker även han är riktigt bra, men jag tycker faktiskt att Erik var en värdig vinnare. Jag lyssnat på Eriks vinnarlåt minst 20 gånger idag. NOOOEERD.

Nu ska jag bege mig mot huset i ingenstans. Där ska jag spendera nån timme med min goda vän Katarina sen får jag se vart jag tar vägen.

Ha en trevlig lördag!
PUSS

Bjuder på en bild på dom fina blommorna som jag fick av min älskling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0